Genki is een jongen die graag de Monster Rancher-spellen speelt en op een dag wordt hij getransporteerd naar de wereld van de videogame, waar hij het meisje Holly en de monsters Mochi, Suezo, Golem, Tiger en Hare ontmoet. Samen zoeken ze naar een manier om de Phoenix weer tot leven te wekken, het enige monster dat de kwaadaardige Moo kan tegenhouden.
Takamine Kiyomaro, een depressieve man die zich niets van de wereld aantrekt, kreeg plotseling een kleine demon genaamd Zatch Bell om voor te zorgen. Hij weet niet dat Zatch verwikkeld is in een intens gevecht om te zien wie de heerser van de demonenwereld is.
Het verhaal speelt zich af in het jaar 1614. Twee Ninja -clans, Tsubagakure van de Iga en Manjidani van Kouga, vechten tegen elkaar om te bepalen welke kleinzoon van Tokugawa Ieyasu de volgende shogun wordt. De dodelijke concurrentie tussen 10 elite ninja van elke clan ontketent een eeuwenoude haat die alle hoop op vrede tussen hen dreigt te vernietigen.
Het is het jaar 2307 na Christus. Hoewel de fossiele brandstoffen zijn opgebruikt, heeft de mensheid een nieuwe energiebron gevonden om deze te vervangen, in de vorm van een grootschalig systeem voor de opwekking van zonne-energie, gebaseerd op drie enorme orbitale liften. De voordelen van dit systeem zijn echter slechts beschikbaar voor een handvol grootmachten en hun bondgenoten. In deze wereld van eindeloze conflicten verschijnt er een particuliere gewapende organisatie, die zich inzet voor de uitroeiing van oorlog door middel van gewapend geweld. De naam is Celestial Being en hij is in het bezit van 'Gundam' mobiele pakken.
Gebaseerd op de bekroonde educatieve apps, zijn de StoryBots nieuwsgierige kleine wezens die in de wereld onder onze schermen leven en leuke avonturen beleven om de vragen van kinderen te helpen beantwoorden, wat er tijdens de nacht gebeurt of waarom we onze tanden moeten poetsen.
Weesmeisje Heidi groeit op bij haar tante Dete. Wanneer deze niet meer voor Heidi kan zorgen, gaat Heidi bij haar opa in de Zwitserse Alpen wonen. Opa en Heidi moeten even aan elkaar wennen, maar zijn al snel onafscheidelijk. Heidi gaat vaak op ontdekkingstocht uit en beleeft de spannendste avonturen.
Als strijder in training gaat Paardenbloem geen uitdaging uit de weg. Gelukkig is Pony er altijd om Paardenbloem tegen zichzelf te beschermen. Samen leren ze dat het leven één groot avontuur is.
Duckman: Private Dick/Family Man is een Amerikaanse geanimeerde sitcom die werd uitgezonden van 1994 tot 1997, gemaakt door Everett Peck en ontwikkeld door Peck. De sitcom is gebaseerd op personages die door Peck zijn gemaakt in zijn Dark Horse-strip. Klasky Csupo animeerde de serie en produceerde deze samen met Reno & Osborn Productions voor Paramount Network Television.
Maggie Pesky is een ongewone jonge tienervlieg met grote dromen. Maggie trekt de aandacht van de gemeenschap met haar capriolen in een conventionele wereld van rechtopstaande vliegen. Maggie is altijd bezig met het plannen om zelfs alledaagse taken leuk en spannend te maken.
Als Drakenmeester heeft Po een flink aantal epische uitdagingen doorstaan, maar niets kon hem voorbereiden op zijn grootste tot nu toe: als Kung Fu-leraar voor een groep onstuimige kinderen uit Panda Village die doordrenkt zijn met een mysterieuze en krachtige chi-energie. . Samen beleven ze geweldige avonturen, vechten ze tegen woeste schurken en worden ze legendes!
De tovenaar Merlijn probeert wanhopig koning Arthur en de ridders van de ronde tafel te bevrijden, gevangen in een grot door koningin Morgana, een expert in magische kunsten. De goochelaar kan het niet alleen, dus gaat hij op zoek naar een groep van evenveel ‘ridders’ die hem kunnen helpen bij zijn onderneming: hij zal ze in de toekomst vinden, en het zijn de New York Knights quarterback Arthur Knight en zijn teamgenoten. Merlijn brengt ze vervolgens naar zijn tijdperk, kiest Arthur als hun leider en kiest ze als nieuwe ridders van de ronde tafel, waarbij hij hen de taak geeft de weerlozen te helpen en Arthur en zijn metgezellen te bevrijden. De enige manier om ze te redden is door de 12 'Keys of Truth' te vinden, die elk gekoppeld zijn aan een andere ridder, die de enige is die hem kan aanraken. Merlijn rust ze ook uit met speciale bepantsering en wonderbaarlijke zwaarden: elke ridder heeft zijn eigen zwaard en elk van hen kan een magisch wezen oproepen dat hen bijstaat in de strijd.
Hamtaro, het schattige en knuffelige huisdier van de 10-jarige Laura, is een kleine hamster met een groot gevoel voor avontuur! Sluit je aan bij Hamtaro en de schattige knaagdierschurken die de harten van miljoenen kinderen over de hele wereld veroverden.