Eerstejaarsstudent Hiro Amanokawa activeert een mysterieus apparaat dat zijn vader heeft achtergelaten, genaamd 'Digivice', dat onbekende wezens die niet door gewone mensen kunnen worden gezien, de Digimon, zichtbaar maakt voor zijn ogen. Dit is het verhaal van deze andere kant van de wereld waar niemand zich van bewust is. Met hun vrienden duiken Hiro en Gammamon in de mysterieuze wereld waar deze wezens leven.
De fantastische Taichi Keaton werkt wereldwijd aan zaken die altijd tot avontuur leiden! Hij combineert zijn arsenaal aan multidisciplinaire expertise in onderzoek, archeologie en survival met zijn ervaring als professor, veteraan van de Falkland oorlog en SAS-agent om de vaak gevaarlijke uitdagingen in elke boeiende aflevering te ontrafelen.
Aan boord van de Edens Zero begint een eenzame jongen met het vermogen om de zwaartekracht te beheersen aan een avontuur om de legendarische ruimte godin te ontmoeten die bekend staat als Moeder.
Miyo's neerbuigende familie ziet haar niet staan, maar samen met haar machtige aanstaande man komen haar ware zelf en verborgen krachten langzaam naar boven.
Een samoerai heer heeft de organen van zijn pasgeboren zoon geruild voor achtenveertig demonen in ruil voor dominantie op het slagveld. Toch overleeft het verlaten kind dankzij een medicijnman die hem uitrust met primitieve protheses - dodelijke protheses waarmee de verongelijkte zoon de veelheid aan demonen zal opjagen om zijn lichaam stukje bij beetje terug te winnen, voordat hij zijn vader confronteert. Op zijn reizen ontmoet de jonge held een wees die beweert de grootste dief van Japan te zijn.
De avonturen van oom opa die erop uit is om elk kind en elke volwassene ter wereld te helpen door middel van de kracht van de verbeelding. Met zijn mystieke R.V. en eeuwig optimisme, staat oom opa altijd klaar om de dag – en iedereen die hij ontmoet – te begroeten met zijn handtekening: 'Goedemorgen'.'
Na twee en een half jaar keert Naruto eindelijk terug naar zijn dorp Konoha, en begint hij zijn ambities waar te maken. Het zal echter niet gemakkelijk zijn, aangezien hij nog een paar gevaarlijke vijanden heeft, zoals de Shinobi-organisatie; Akatsuki.
Volg Grizz, Panda en Ice Bear – als hun jongere baby-zelf – die in een magische doos naar fantastische nieuwe werelden reizen op zoek naar een plek om ze thuis te noemen. Onderweg ontmoeten ze nieuwe vrienden, leren ze een paar lessen en ontdekken ze dat ‘thuis’ kan betekenen waar ze ook zijn, zolang ze maar samen zijn.
Een videogamer ontwikkelt een nieuwe technologie waarmee spelers hun online-avatar kunnen leiden met hun eigen lichaam. Het verhaal krijgt echter een duistere wending.