Nadat Kaiju Australië hebben verwoest, gaan een broer en zus met een Jaeger op zoek naar hun ouders. Ze ontmoeten nieuwe wezens, ongure types en onverwachte bondgenoten.
Demon King Daimao volgt Akuto Sai als het hoofdpersonage, die op de dag dat hij naar de Constant Magic Academy gaat, een zeer onverwacht resultaat van de toekomstige beroepsvaardigheids test krijgt: 'Demon King.'
Twee mensen met problemen krijgen een band tijdens een farmaceutisch onderzoek waarbij een arts met een moedercomplex en een emotioneel complexe computer betrokken zijn.
Dr. Azuma creëert robots ten behoeve van de mensheid, maar ze komen onverwachts in opstand en beginnen alles op hun pad te vernietigen. Om de catastrofe het hoofd te bieden, meldt de zoon van Dr. Azuma zich vrijwillig aan om een menselijke robot te worden, ook al weet hij dat hij nooit meer in zijn menselijke vorm zal kunnen terugkeren. Hij confronteert deze ernstige situatie om een mooie toekomst voor alle mensen te verzekeren.
De 29-jarige programmeur Suzuki Ichirou wordt meegesleept in een fantasy-RPG. In het spel is hij een 15-jarige genaamd Satou. In eerste instantie denkt hij dat hij droomt, maar zijn ervaringen lijken heel reëel. Vanwege een krachtige vaardigheid die hij bezit met beperkt gebruik, vernietigt hij uiteindelijk een leger hagedismannen en wordt hij een avonturier van hoog niveau. Satou besluit zijn niveau te verbergen en is van plan vreedzaam te leven en nieuwe mensen te ontmoeten. Ontwikkelingen in het verhaal van de game, zoals de terugkeer van een demonenkoning, kunnen Satou's plannen echter hinderen.
Klusjesman Saito is nooit iemand speciaal geweest. Zijn hele leven heeft hij gemiddelde cijfers behaald, normale atletische vaardigheden, een gewone baan... Maar zijn onopvallende pad neemt een wending wanneer hij wakker wordt in een andere wereld. Hier vergezellen krijgers, tovenaars en elven hem op speurtochten diep in kerkers, en Saito beseft voor het eerst hoe het is om nodig te zijn. Wie anders dan de klusjesman kon immers worden vertrouwd om afgesloten schatkisten te openen of de uitrusting van zijn bondgenoten te repareren? Beginnend met een simpel ‘dankjewel’, is dit het verhaal van het vervullende leven van een gewoon mens.