Voor Sam en Dean waren er hun ouders, John en Mary. THE WINCHESTERS, verteld vanuit het perspectief van verteller Dean Winchester, is het epische, onvertelde liefdesverhaal van hoe John Winchester Mary Campbell ontmoette en alles op het spel zette om niet alleen hun liefde te redden, maar de hele wereld.
Nostradamus voorspelde ooit dat in de zevende maand van het jaar 1999 een gevreesde koning uit de hemel zou neerdalen en de grote koning van Angoulmois zou doen herrijzen. Nu, aan het einde van het millennium, beginnen bovennatuurlijke incidenten zich op te stapelen in de enorme, fortachtige Waldstein Academie, die haar reputatie als 'occulte academie' eer aan doet. De 17-jarige Maya Kumashiro, die alles wat occult is publiekelijk afwijst, keert na de dood van haar vader, de directeur van de academie, terug naar de academie en wordt onmiddellijk geconfronteerd met mysterieuze, paranormale gebeurtenissen. In haar zoektocht naar de oorzaken wordt ze gesteund door de 23-jarige Fumiaki Uchida, wiens eigen achtergrond niet minder abnormaal is.
Takumi, een begenadigd chef-kok, heeft zojuist een nieuwe baan gekregen. Hij werkt in het appartementencomplex Astro Manor dat ontbijt aanbiedt, en daar ontmoet hij de prachtige hospita: Mira. Het is liefde op het eerste gezicht en hij hoopt haar te charmeren, maar de eigenzinnige huurders en bizarre verschijnselen maken het hem niet gemakkelijk. Hij komt er zelfs bij toeval achter dat Mira in het geheim een buitenaards wezen is! Zal hun liefde deze onaardse eigenaardigheden overleven?
In een wereld waar mensen samenleven met androïden genaamd Neans, komt een groep die bekend staat als de Immortal Nine in opstand tegen de samenleving. Nean genaamd Rouge Redstar (ook bekend als Metal Rouge) en onderzoeker Naomi Orthmann, belast met het opruimen van de opstandelingen, gaan naar Mars om ze op te sporen... maar eerst wil Rouge wat chocolade.
De stoere Jo, de maffe Meg, de hacker Amy en de schoonheid Sei zijn de Burst Angels. Het verhaal speelt zich af in Tokio in het jaar 2050. In deze tijd hebben mensen de controle over hun machines al lang verloren en vechten ze niet alleen tegen de machines, maar ook tegen armoede en geweld op straat.
Rin Asōgi ziet er aan de buitenkant misschien uit als een gewone kantoordame, maar ze is eigenlijk een privédetective die alle klussen aanneemt, van het vinden van een zwerfkat tot het infiltreren van een streng beveiligd bedrijfslaboratorium. Bovendien lijkt ze letterlijk onverwoestbaar en geneest ze op bovennatuurlijke wijze alle verwondingen en verminkingen. Samen met haar partner Mimi duikt Rin in de donkerste geheimen van de samenleving, maar de geheimen die ze zelf verbergt zijn veel sinister...
Ondanks haar veronderstelde onbekwaamheid met reguliere magie, tart prinses Anisphia de verwachtingen van de aristocratie door 'magie' te ontwikkelen, een unieke magische theorie gebaseerd op herinneringen uit haar vorige leven. Op een dag is ze er getuige van dat de briljante edelvrouw Euphyllia ten onrechte haar titel als volgende monarch van het koninkrijk wordt ontnomen. Dat is het moment waarop Anisphia een plan bedenkt om Euphyllia te helpen haar goede naam terug te krijgen, wat op de een of andere manier inhoudt dat ze samenwonen en onderzoek doen naar magie! Deze twee dames weten echter niet dat hun toevallige ontmoeting niet alleen hun eigen toekomst zal veranderen, maar ook die van het koninkrijk... en de hele wereld!
Het is de Universele Eeuw, jaar 153. Het Zanscare-rijk, dat bijna heel Kant 2 regeert, heeft zich onafhankelijk verklaard van de oude regering, de holle en corrupte Aardefederatie. Onder de rechtvaardiging van het creëren van een nieuwe, op de ruimte gebaseerde orde, is het een invasie van de aarde begonnen; en Point Kasarelia, het illegale verblijfsgebied in Oost-Europa waar Üso Ewin en Shahkti Kareen wonen, is geen uitzondering. Terwijl ze verwikkeld raken in de gevechten tussen Zanscare en de tegengestelde verzetsorganisatie, de League Militaire, trekt het lot Üso en zijn vrienden midden in de strijd.
De 29-jarige programmeur Suzuki Ichirou wordt meegesleept in een fantasy-RPG. In het spel is hij een 15-jarige genaamd Satou. In eerste instantie denkt hij dat hij droomt, maar zijn ervaringen lijken heel reëel. Vanwege een krachtige vaardigheid die hij bezit met beperkt gebruik, vernietigt hij uiteindelijk een leger hagedismannen en wordt hij een avonturier van hoog niveau. Satou besluit zijn niveau te verbergen en is van plan vreedzaam te leven en nieuwe mensen te ontmoeten. Ontwikkelingen in het verhaal van de game, zoals de terugkeer van een demonenkoning, kunnen Satou's plannen echter hinderen.
De opgesloten vampier Terakomari, of kortweg Komari, ontwaakt uit haar slaap en ontdekt dat ze gepromoveerd is tot commandant van het leger! Het punt is echter dat haar nieuwe team de reputatie heeft gewelddadig en ongehoorzaam te zijn. En hoewel Komari werd geboren in een prestigieuze vampier familie, heeft haar haat tegen bloed haar tot het toonbeeld van middelmatigheid gemaakt: broodmager, ongecoördineerd en onbekwaam in magie. Zal de hulp van haar trouwe meid, nu de kansen zich tegen haar keren, genoeg zijn om deze kluizenaar op blunderende wijze een weg naar succes te laten vinden?
Na bijna al hun leden te hebben verloren, wordt de Tobita Crush Gear-club met uitsterven bedreigd. Kouya, die ervan droomt Crush Gear Vechtende kampioen te worden, wil niet dat de club uitsterft en zal er alles aan doen om de club draaiende te houden en Crush Gear kampioen te worden.
Twee tienergeesten werken samen met een helderziende om mysteries op te lossen voor hun bovennatuurlijke klanten, totdat een machtige heks hun plannen dwarsboomt.
Riku Tachibana is opgevoed door zijn grootvader. Om de een of andere reden is de oude man altijd dol geweest op vreemde handgebaren, en die zijn overgegaan op Riku, die ze bijna onbewust uitvoert, tot groot vermaak van zijn klasgenoten. Op een dag wordt het Riku echter plotseling duidelijk wat zijn grootvader hem heimelijk heeft geleerd. En de leringen kunnen voor Riku het verschil betekenen tussen leven en dood.