Fabiola's ouders komen om bij een vliegtuigongeluk, waardoor zij en haar jongere zus Andrea wees worden. De nalatenschap van hun ouders wordt gelijkelijk verdeeld onder de meisjes. Maar bij het voorlezen van het testament is de familie verrast als ze vernemen dat er een levensverzekeringspolis voor één miljoen dollar bestaat. Ze zijn zelfs nog verbaasder als ze horen wie de enige begunstigde van dat beleid is. Terwijl de familie kibbelt over wat ze met het beleid moet doen, besluit Fabiola dat ze de administratie van het familiebedrijf gaat overnemen: een succesvolle garage, waar ze meer vindt dan ze had verwacht als ze een monteur ontmoet genaamd Ramon, die toevallig de zoon van haar oude oppas, Juana.
Buurman en Buurman zijn goede vrienden en lossen graag problemen samen op of werken ideeën samen uit. Vaak proberen ze iets bestaands handiger te maken. Ze bedenken vaak unieke oplossingen, die meestal wel werken, echter complex zijn en veelal een ravage achterlaten die onbeschrijflijk groot is. De filmpjes zijn dan ook hilarisch te noemen. Ze duren gemiddeld 7 minuten per aflevering en worden erg leuk gevonden door kinderen tussen de 3 en 8 jaar.
De eeneiige tweelingen Liv en Maddie lijken qua uiterlijk exact op elkaar, maar zijn verder compleet verschillend. Liv is de grote ster van haar eigen tv-programma die graag in de schijnwerpers staat, terwijl Maddie een zeer getalenteerd basketbalster op haar school is. Maddie wordt steeds populairder op school, totdat de show van Liv stopt en zij terugkeert op school, wat geregeld tot confrontaties tussen de twee zussen leidt. Wat hun leven nog lastiger maakt is het feit dat hun beide ouders ook nog eens op hun school werken.
Julia Sugarbaker, Mary Jo Shively, Charlene Frazier-Stillfield en Suzanne Sugarbaker zijn medewerkers bij hun ontwerpbureau Sugarbaker and Associates. Julia is de eigenaar en is zeer openhartig en wilskrachtig. Mary Jo is een gescheiden alleenstaande ouder die net zo wilskrachtig is als Julia, maar niet zo zelfverzekerd. Charlene is het naïeve en vertrouwende boerenmeisje uit Poplar Bluff, Missouri. Suzanne is de egocentrische ex-schoonheidskoningin die een aantal rijke ex-mannen heeft.
Makunouchi Ippo is een gewone middelbare scholier in Japan. Omdat hij het grootste deel van zijn tijd buiten school doorbrengt met het helpen van zijn moeder bij het runnen van het familiebedrijf, kan hij niet zoals de meeste tieners van zijn jongere jaren genieten. Ippo's leven is altijd een doelwit voor pesterijen op school (het familievisserijbedrijf geeft hem een duidelijke geur). Ippo's leven is er een van ontberingen. Een van deze pestsessies na schooltijd verandert Ippo's leven ten goede, aangezien hij wordt gered door een bokser genaamd Takamura. Hij besluit in de voetsporen van Takamura te treden en een opleiding tot bokser te volgen, waardoor zijn leven richting en een doel krijgt. Ippo's pad naar het perfectioneren van zijn boksvaardigheid is nog maar net begonnen...
De mens leeft in de zonovergoten wereld waarvan hij denkt dat het de realiteit is . Maar er is, ongezien door de meesten van ons, een onderwereld, een plaats die net zo echt is, maar niet zo fel verlicht ... een 'darkside'. Deze anthologie-horrorserie bevat verhalen met elementen van horror, science-fiction, fantasy en enge, onverklaarde gebeurtenissen. Sommige verhalen zijn wat luchtiger van toon en hebben wat humoristischer trekken. De meeste verhalen hebben een twist op het eind.
Deze dramaserie draait om de beginjaren van de relatie tussen FBI-profiler en criminoloog Will Graham en de moordlustige kannibaal dr. Hannibal Lecter.
Dit is de eerste lange reeks politieonderzoeken op de Franse televisie. Gebaseerd op de uiteenzetting van een onderzoek waarbij de kijker, in het gezelschap van de inspecteur en toenmalig commissaris Antoine Bourrel en zijn assistent Dupuy, op zoek moet gaan naar de aanwijzingen waarmee de dader kan worden ontdekt. Elke aflevering speelt zich af in een professionele of sociale omgeving die vreemd is aan Bourrel. In de begindagen was de serie een spelshow die in een studio werd opgenomen en live werd uitgezonden. Twee kijkers waren aanwezig bij de opnames en waren de boosdoener van het plot, op het moment van de beroemde: 'Goede God! Maar het is... Natuurlijk! ' door inspecteur Bourrel. Elk van de twee kandidaten had het recht om twee scènes naar keuze opnieuw te spelen, die kijkers ook opnieuw zagen. Omdat er geen videorecorders bestonden en telecine als een buitensporige uitgave werd beschouwd, speelden de acteurs de gevraagde scènes zo nauwkeurig mogelijk na.