In het nieuwe PowNed-programma wordt op een informatieve en boeiende manier de invloed van reclame onderzocht. De makers hopen kijkers zo bewust te maken van hoe reclame ons ieder dag opnieuw weer beïnvloedt.
Samen met BN'ers gaan specialisten op zoek naar antwoorden op vragen als: 'draagt het dragen van een witte jas bij aan de geloofwaardigheid van een product?, en 'waarom laten we ons vaak verleiden om meer te kopen dan eigenlijk het plan was?'. De opnames zijn momenteel al in volle gang.
Onder de hooligans van de voetbalclubs geldt de staalharde wet van omerta, de geheimhoudingsplicht. Met de buitenwereld wordt niet gepraat over wat er zich binnen de muren van de harde kern afspeelt. Maar in de driedelige documentaire 'De Harde Kern' bevindt Tourist LeMC zich te midden van deze zeer afgeschermde wereld. Oude kennis en Antwerp Casual Chino loodst hem door deze wereld. Tourist wil begrijpen waarin hij als supporter verschilt met de mannen van de harde kern: Waarom doen ze wat ze doen? Hoe kijkt de wereld naar hen? En vooral hoe kijken zij naar zichzelf? De documentaire probeert vanuit verschillende perspectieven de complexiteit van deze subcultuur te doorgronden.