De zelfbenoemde bedrijfsexpert, schrijver, regisseur en cabaretier Nathan Fielder helpt echte kleine bedrijven winst te maken met marketingtactieken die geen enkele gewone consultant zou durven uitproberen. Van het stimuleren van voetgangers naar een souvenirwinkel buiten de strip met behulp van Hollywood-flair en een Johnny Depp-imitator, tot het creëren van een korting die alleen kan worden ingewisseld door een berg te beklimmen, tot het oprichten van een koffieshop genaamd 'Dumb Starbucks', heeft Nathan altijd tot het uiterste gegaan om zijn ideeën tot leven te laten komen. Met zijn onorthodoxe benadering van het oplossen van problemen trekken Nathans oprechte inspanningen om goed te doen de echte mensen die hij tegenkomt vaak naar een ervaring die veel verder gaat dan waarvoor ze zich hadden aangemeld.
Het lijkt misschien zo, maar slachtoffers van stalking zijn niet alleen beroemdheden en mensen die in de publieke belangstelling staan; de algemeen verkeerd begrepen misdaad treft jaarlijks miljoenen mensen in de Verenigde Staten, mensen die voortdurend vrezen voor hun leven; crimineel psycholoog dr. Michelle Ward – zelf slachtoffer van stalking – presenteert verhalen over de misdaden en onderzoekt de verwrongen psychologie van degenen die ze hebben gepleegd; slachtoffers en hun families vertellen ook over hun persoonlijke ervaringen en geven uit de eerste hand inzicht in de effectieve stappen die zij hebben gezet om zichzelf te beschermen; Dr. Ward biedt praktische tips die kijkers kunnen gebruiken om zichzelf te beschermen.
The Joy of Painting was een Amerikaans televisieprogramma dat werd gepresenteerd door de schilder Bob Ross en de kijkers technieken leerde voor het schilderen met olieverf van landschappen. Hoewel Ross een schilderij in een half uur kon voltooien, was de bedoeling van de show niet om kijkers te leren “snel te schilderen”. Het was eerder zijn bedoeling om kijkers bepaalde technieken te leren binnen de tijd die de show in beslag nam. De show begon op 11 januari 1983 en duurde tot 17 mei 1994, een jaar voor Ross' dood.
Ervaar de wonderen van onze wereld zoals nooit tevoren in deze docuserie van Jon Favreau en de producenten van Planet Earth. Reis 66 miljoen jaar terug in de tijd en aanschouw de indrukwekkende dinosaurussen en buitengewone wezens die het land, de zee en de lucht bevolkten.
Deze boeiende dertiendelige reeks vol avontuur katapulteert u door het universum van ruimte en tijd en brengt nooit eerder vertelde verhalen tot leven over de heroïsche zoektocht naar kennis en een beter begrip van de natuur. Zet u schrap voor een onvergetelijke reis naar nieuwe werelden en door het universum – met een bijgewerkte kosmische kalender, verbluffende visuele effecten en het wonderlijke Schip van de Verbeelding. Maak kennis met de kosmos op de grootste – en de kleinste – schaal.