De onzekere bankbediende Stanley Ipkiss gebruikt een eeuwenoud masker om superkrachten te verwerven terwijl hij de ondeugende en cartoonachtige, maar heroïsche en goedhartige persoonlijkheid van The Mask aanneemt
Begin jaren vijftig beginnen onbekende levensvormen, ‘Orakelcellen’ genaamd, met hun ongecontroleerde consumptie van al het leven op aarde. Hun vraatzuchtige eetlust en opmerkelijke aanpassingsvermogen leveren hen eerst angst op, dan ontzag en uiteindelijk de naam ‘aragami’. Geconfronteerd met een vijand die volledig immuun is voor conventionele wapens, stort de stedelijke beschaving in en wordt de mensheid elke dag verder en verder richting uitsterven gedreven. Er blijft nog één sprankje hoop over voor de mensheid. Na de ontwikkeling van ‘God Arcs’ – levende wapens waarin Orakelcellen zijn verwerkt – zijn hun dragers georganiseerd in een elitemacht.
Een van de beste tv-series van de jaren 80 en wordt door velen beschouwd als de ultieme bewerking van de legende van de Sherwood Forest-rover die van de rijken stal om aan de armen te geven. Dankzij de revolutionaire aanpak waarbij actie en avontuur worden gecombineerd met magie en mystiek, werd de rijkelijk geproduceerde saga al snel een cultserie. Robin Hood maakt deel uit van het bos waarin hij leeft, onlosmakelijk verbonden met de natuur om hem heen. En toch wordt hij door het lot gedwongen een bende jonge, moedige rebellen te leiden in een wanhopige strijd tegen de Normandische bezetters en het hart van Lady Marion te winnen.
Jaren geleden streden twee leiders om het fantastische land Eternia, de een werd de goede koning Randor, de ander groeide uit tot het kwaadaardige monster Skeletor dat van plan is opnieuw op te staan en Eternia in te nemen. Om het koninkrijk te beschermen, kozen de mystieke krachten van Castle Greyskull een held: Randors luie, impulsieve tienerzoon Adam.
Jaren na de gruwelen van Raccoon City worden Leon en Claire zich verteerd door een donkere samenzwering wanneer een virale aanval het Witte Huis verwoest.
De jonge avonturier Belgrieve trekt zich terug in een rustiger leven nadat hij zijn been aan een beest heeft verloren. Terwijl hij op een dag kruiden verzamelt in het bos, redt hij een verlaten kind. Angeline traint met haar vader en bereikt later de S-rang in het avonturiersgilde van de hoofdstad. Vijf jaar later besluit ze terug te keren naar huis. Krijgt Belgrieve nog een kans om avonturier te worden? Zal Angeline ongeschonden naar huis terugkeren?
Lawrence, een reizende koopman op zoek naar winst, vindt een naakt meisje met de oren en staart van een slapende wolf in zijn kar. Haar naam is Holo – een oogstgodin met een ongetemd beest op de loer dat ernaar verlangt terug te keren naar haar geliefde noordelijke huis. Gewapend met zijn straatwijsheid en haar dierlijke instincten begint een eenvoudige marskramer en een vergeten godheid aan een reis door het ruige landschap. Op hun pad zullen de rijkdommen van het geluk worden geoogst, net zoals het bankroet dat in het menselijk hart huist, wordt blootgelegd.
Op een dag reïncarneert een kantoormedewerker in de wereld van haar favoriete Otome -videogame. Helaas werd ze de vervelende van het spel, Diana. Bovendien richt Prins Sirius, verondersteld het belangrijkste doelwit van de hoofdrolspeler te zijn, zich op haar. Om een ongelukkig einde te voorkomen, heeft ze de prins nodig om haar te haten. Daarom probeert ze hem te verleiden, hij die de zuiverheid moet bewonderen. In plaats van walgelijk te zijn, kijkt de prins haar echter met lust aan.
Kagami Sakamori was een van de topspelers in de VRMMO Ark Earth Online als Danblf, een ervaren summoner met de zwaartekracht die paste bij zijn elitestatus. Als hij op een dag al spelend in slaap valt, wordt hij getransporteerd naar een wereld waar het spel realiteit is, maar in plaats van zijn almachtige avatar zit hij vast in het lichaam van een schattig jong meisje! Hij kan niemand laten weten dat dit kleine schatje echt Danblf is, dus neemt hij de naam 'Mira' aan en beweert de leerling van Danblf te zijn. Als dit bekend wordt, zal hij het nooit overleven!
Een bibliothecaris uit het verleden reist naar het heden en komt hier vast te zitten. Wanneer hij terugkeert naar zijn kasteel, dat nu een museum is, laat hij per ongeluk magie los over het hele continent. Hij krijgt een nieuw team om hem te helpen de rotzooi op te ruimen die hij heeft gemaakt en vormt een nieuw team van bibliothecarissen.
2 Stupid Dogs volgt de levens van twee honden, de al te opgewonden Little Dog (de teckel) en de makkelijke Big Dog (de schapendoes). Deze gekke honden weten zich niet aan te passen in de wereld of het alledaagse leven. Ze hebben absoluut geen knowhow. Ze bevinden zich vaak in alledaagse situaties: naar de drive-in gaan, door het winkelcentrum lopen, op de boerderij werken. Maar ook niet zo vaak voorkomende situaties komen voor: vastzitten op een spaceshuttle, een deelnemer aan een spelshow zijn of vergist worden voor de minister-president.