Op zoek naar de vrouw die Aphrodite hem heeft beloofd, ontdekt Paris zijn ware identiteit en valt hij voor Helena van Sparta, wat het begin is van de Trojaanse oorlog.
Een beschut meisje krijgt een spoedcursus overleven wanneer een mutantenaanval haar naar de oppervlakte stuurt, ver weg van de veiligheid van haar ondergrondse huis.
In het vergeten plaatsje Carp, Texas, is Paniek de enige uitweg. Elke zomer riskeren tieners hun leven in een serie uitdagingen om een geldprijs te winnen die hun leven zal veranderen. Na de dood van twee deelnemers is de inzet – en het gevaar – groter dan ooit. Deze zomer zullen er 23 deelnemers meedoen. Ze zullen allemaal veranderen. Er is maar één winnaar. Laat het spel beginnen.
EPISODE I - The Phantom Clone is het begin van een avontuur boordevol actie. Darth Sidious onthult zijn plan om een nieuw superwapen te bouwen: een verbeterde Sithkloon met de naam Jek-14. Die moet hem helpen om de Republiek voorgoed te verslaan. Jedimeester Yoda en zijn jonge Padawanleerlingen moeten samenwerken om het melkwegstelsel te redden!
In EPISODE II - Menace of the Sith bouwt Graaf Dooku een leger van Jekklonen met zijn nieuwe en verbeterde Clone-a-Matic. Maar de oorspronkelijke Jek-14 wil niet meewerken aan dit snode plan. Met de hulp van enkele oude vrienden en twee vertrouwde robotten moet ‘interim-leraar’ Anakin Skywalker het Padawanklasje van Yoda naar de overwinning leiden!
Namens de godin Guanyin gaat de vrome monnik Xuanzang naar India om heilige boeken te bemachtigen. Zijn discipelen en trouwe metgezellen op de moeilijke reis naar het westen zijn de slimme apenkoning Sun Wukong, de varkensman Zhu Badze, het drakenpaard en de machtige monnik Sha Sen. Talloze demonen en weerwolven proberen Xuanzang tegen te houden, maar met de steun van zijn trouwe vrienden komt de vrome monnik steevast als overwinnaar tevoorschijn uit alle gevechten met het kwaad. Na vele verbazingwekkende beproevingen te hebben doorstaan, bereiken reizigers hun doel en ontvangen ze een welverdiende beloning.
Waver Velvet - De jongen die zij aan zij vocht met de King of Conquerors - Iskandar - tijdens de Vierde Heilige Graaloorlog in Fate/Zero. De tijd is verstreken en de volwassen Waver heeft nu de naam Lord El-Melloi aangenomen. Als Lord El-Melloi II daagt hij talloze magische en mystieke zaken uit in de Clock Tower, het mekka van alle magiërs...
De ouders van het kleine meisje Georgie werden verbannen naar Australië. Wanneer Georgie's moeder met haar probeert te ontsnappen, komt ze om bij een ongeval en wordt Georgie gered door een boer genaamd Mr. Butman. Hij besluit de baby mee te nemen en samen met zijn vrouw op te voeden. Georgie groeit op bij de Butmans en weet aanvankelijk niets van haar ware afkomst. Daarom heeft ze geen idee waarom mevrouw Butman haar niet dezelfde liefde toont als haar twee biologische zonen, Abel en Arthur. Als ze na jaren eindelijk de waarheid over haar lot ontdekt, reist ze eindelijk alleen naar Engeland om haar familieleden te vinden en licht te werpen op haar verleden.
Elijah Kane staat aan het hoofd van een speciaal rechercheteam dat de zware misdaad aanpakt. Hierbij gaat het om moord, schietpartijen en drugs. Vaak maakt het team gebruik van undercoveroperaties en worden de regels meer dan eens overtreden om de boeven te vangen.
Op het continent van Spooner zijn tovenaars, die de aristocraten van het continent zijn, begonnen met het misbruiken van hun krachten. Onder begeleiding van Big Momma (hun baas) Carrot (die verandert in een gigantisch monster elke keer dat hij onder een magische spreuk wordt geplaatst), Gateau (een bodybuilder), Marron (een mage), chocolade en Tira (die kunnen transformeren in Dominatrix's). Geen van hen (behalve misschien Marron) heeft echter een idee van wat er aan de hand is.
De actie speelt zich af in een alternatieve realiteit, waar sinds het begin van de jaren tachtig in Japan enorme robots worden vervaardigd, die de algemene naam 'Labors' hebben gekregen omdat ze zich bezighouden met civiel werk zoals de bouw. De proliferatie van deze robots leidde tot de noodzaak om politie-eenheden op te richten die daarin gespecialiseerd waren, en om politie-eenheden op te richten die gebruikt konden worden om de anderen te controleren, de 'Patlabors'. Het verhaal begint in 1998 en concentreert zich op de tweede speciale voertuigdivisie van de politie van Tokio.
Elke twaalf jaar verzamelen huurlingen met het hoogste kaliber aan brute kracht, sluwe humor en dodelijke precisie zich om deel te nemen aan het Zodiac Tournament. Elke krijger draagt de naam en attributen van een van de 12 dieren van de Chinese dierenriem. Met hun trots en levens op het spel gaan ze een wrede strijd aan totdat alleen de overwinnaar overblijft.